Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Neljä hyvän mielen kuvaa

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

torstai 21. maaliskuuta 2013

Neljä hyvän mielen kuvaa






Koitin ottaa kaiken irti niistä harvoista aurinkoisista hetkistä, millä Lontoo reissaajaa helli. Tuolloin fiilistelin joka ikistä vastaan tulevaa kevään merkkiä, ja nappailin kukkasista kuvia Lana Del Reyn soidessa korvanapeissa. Ja aurinkoisen päivän kruunas muuten vierailu Hummingbird Bakeryssä, viimein! Siis siinä leipomossa, jonka keittokirjasta on peräisin esimerkiksi mun bravuurikeksien alkuperäinen ohje. En meinannut pysyä nahoissani, sillä olin innoissani päästessäni maistamaan, onko mun keksit alkuperäisten veroisia. No, kävin kahdessa bakeryssä eikä kummassakaan myyty keksejä, joten annoin mahdollisuuden brownielle ja jäin siihen uskoon, että mun tekemänä keksit on maailman parhaita. :)

Nyt kevät, saa tulla! Mulla tais loppua aurinkoiset kuvat Lontoosta..

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu