Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Suunnittelupakkomielle, tunnustan

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

tiistai 14. toukokuuta 2013

Suunnittelupakkomielle, tunnustan

Wienin kartta täältä


Vielä muutama päivä sitten en osannut oikein ollenkaan innostua siitä ajatuksesta, että oon reissaamassa takaisin Itävaltaan jo parin viikon päästä, jälleen ypöyksin. Tuo vähän huono fiilis johtui aika pitkälle siitä, että kaikki oli auki: ei ollut majoituksia, ei junalippuja, ei suunnitelmia, ei mitään, pelkät lennot. Taas tässä niin nähdään se, että mun on pakko suunnitella kaikki, ainakin silloin, kun reissaan yksin.

Nyt on aikataulu selvillä: lennän maanantai-iltana Wieniin, ja yövyn ensimmäisen yön Westbahnhofin lähellä olevassa tutussa hostellissa, ja aikaisin tiistaiaamuna otan junan Graziin. Siellä mulla ei vielä ole majoitusta, mutta eiköhän sekin järjesty. Ihastelen tuota kauniiksi kehuttua kaupunkia pari päivää, ja sen jälkeen junailen itseni Slovenian puolelle Mariboriin. Odotan kauniita maisemia ja leppoisaa junamatkustusta tuolta tunnin kestävältä matkalta. Kuten aiemmin kerroinkin, Mariborissa mulla on tutun tuttu oppaana ja majapaikkakin on, vielä kaiken lisäksi melko hulppea. Kesäkuun ekana päivänä palaan sitten takaisin Wieniin, missä vietän pari päivää kivojen mimmien seurassa. Ja odottakaas kun kuulette, millainen majoitus mulla on Wienissä! Oon ite ainakin siitä tosi innoissani!

Eli jonkin verran alkaa olla jo konkreettisia suunnitelmia ja niiden kautta reissu alkaa houkuttaa enemmän ja enemmän. Kieltämättä mua houkuttaa myös pari loungevierailua mitä on matkalle luvassa, sekä tietysti se Keski-Euroopan aurinko, joka saa luvan antaa mun kalmankalpeisiin koipiin vähän eloa.

Tästä se reissuinnostus taas lähtee!

Kuvassa muuten Wienin kartta, joka ei näytä yhtään tutulta.. No, ehkä mää selviän!

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu