Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Silkkii mun ihollani

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

torstai 3. tammikuuta 2013

Silkkii mun ihollani



Muistatteko nämä 90-luvun ihanat miesten kuviolliset silkkipaidat? Semmoisilla kuvioilla, että heikompaa hirvittää? No, meikäläinen on menny ja ihastunu semmosiin, plakkarissa on jo kaks. Toinen, tuo jouluisemman värinen on mun mielestä meleko makija ja uskokaa tai älkää, oon käyttäny sitä ihmisten ilmoilla jo useaan otteeseen! Toki sopi pikkujoulukauteen jouluisen värityksensä puolesta, mutta taidan käyttää sitä edelleen.

Ja sitten tuo ihana vaaleanlila, joka aiheutti yökötyksiä niin kotipuolessa kuin kirppariseuralaisessakin. Mutta oottakaapas kun näätte sen vähän muokattuna meikäläisen päällä ens kesänä helteillä, muutatte taatusti mielenne! Tai jos ette, niin ei haittaa, sillä mulla on päällä silkkii ja annan muiden rauhassa hikoilla polyesteriräteissä.

 Kaks silkkipaitaa kuudella eurolla, olkootkin vähän räikeitä, I love them!

Tunnisteet:

6 kommenttia:

3. tammikuuta 2013 klo 21.06 , Blogger Nella kirjoitti...

Mä rakastan silkkipaitoja! Mutta mulla ei ole kuin musta ja valkoinen, ehkä ensi kesäksi innostunut jostain tällaisesta.. Nämä eivät nimittäin näytä lainkaan pahalta! Kansa vaatii kuvia, pics or it didn't happen. Vai pitääks oottaa kesään saakka! :D

 
4. tammikuuta 2013 klo 4.52 , Blogger Inka kirjoitti...

Vitsi, multa puuttuu just noita perusvärejä, kuten erityisesti tuo valkoinen! Violettia, vihreetä, turkoosia ja muuta riemunkirjavaa tietty löytyy! :D Ja toivotaan että niitä kuvia tulee, muuta en voi sanoa kun on nuo kuvaajat meleko vähissä..

 
4. tammikuuta 2013 klo 11.55 , Anonymous Tarja kirjoitti...

Muistan nuo paidat... Ja voisin lahjoittaa yhden tuosta miehen kaapista... Tosin se on viimeisen 15 vuoden aikana ollut päällä vain kerran: kasari-naamiaisissa :) Pois tuota ei heitetä, kun onhan se silkkiä. Ja lahja äidiltä...

Itse asiassa osaan kyllä kuvitella, että fiksusti yhdisteltynä noista saa tosi kivoja. Ja onhan nuo eri asia sirpakan tyttösen päällä kuin mr. Mallorca-tyyppien :)

 
4. tammikuuta 2013 klo 14.00 , Blogger Inka kirjoitti...

:D Hah vähän nauratti tuo sun sirpakka tyttöskommentti, mää nimittäin käytän tuota sanayhdistelmää melko usein. :D Ja oon ehottomasti sitä mieltä että nuo paidat voi olla täydellisen tyylikkäitä, voi kun vielä saisin nämä mun läheisetkin olemaan sitä mieltä, niin loppuis nuo nauruntyrskähdykset.

 
5. tammikuuta 2013 klo 6.52 , Blogger Jemi K kirjoitti...

Mun mielestä nuo on just hienoja! :D Ja voin niin kuvitella tuon vaalean juuri hellepaidaksi. Pitäisköhän tehdä reissu kirpparille? :D

 
5. tammikuuta 2013 klo 10.24 , Blogger Inka kirjoitti...

Jes hyvä Jemi! Meikä arvostaa tämmöisiä oikeanlaisia mielipiteitä! :D Ja kirpparille ehottomasti, kerrankin saa laatukamaa (ja vielä kaunista) halvalla kun muut hyljeksii.

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu