Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vesikauhuisen merifiilistelyä

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Vesikauhuisen merifiilistelyä








Reissusuunnittelusunnuntai, ihanaa että olet taas täällä! Jotenkin se meni kuitenkin jälleen siihen, että selasin vanhoja reissukuvakansioita ja olin onnessani siitä, miten mahtavia reissuja oon päässyt toteuttaan mutta ihan pelkäksi fiilistelyksi ei mennyt tällä kertaa, sillä sain mahtavan idean ens reissun vesiseikkailusta! Täytyy vielä saada reissukaverit innostumaan siitä, mutta veikkaan että se onnistuu melko helposti, aivan kuten viime matkan Atlantille sijoittuva korallisnorklausreissu, jonka kohdalla minä olin lopulta se joka oli aivan kauhuissaan.

Näitä kuvia katellessa harmittaa kyllä kovasti, että Jani ja Ismo ei oo mukana ens kesän reissulla, mutta täytynee pärjätä ilman. Onneksi Pasi ja mahdollisesti myös Maria kompensoi.

Heh, ja täytyy kommentoida tuota kolmanneksi viimeistä kuvaa. Mää vissiin oon just ymmärtäny että joudun oikeasti menemään tuonne veteen ja Karim yrittää vakuutella, että en tuu kuolemaan sinne. Nyt jo naurattaa, mutta tuolloin ei ollu hymy kovin herkässä. :D

Tunnisteet: , ,

2 kommenttia:

3. maaliskuuta 2013 klo 18.12 , Blogger Tiina kirjoitti...

Haha :D Otsikon perusteella ajattelin että sulla on Rabies ;)

 
4. maaliskuuta 2013 klo 7.38 , Blogger Inka kirjoitti...

Heh no ei ihan. :)

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu