Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Omenavarkaissa Ainolassa

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

maanantai 5. syyskuuta 2011

Omenavarkaissa Ainolassa


Kun eilen aamulla syksyinen auringonpaiste hyökkäsi ikkunasta sisälle päätin, että tänään mennään puistoon. Oon ollu käytännössä koko viikon kotona neljän seinän sisällä (kaupassakäyntejä ja muita ei lasketa!) enkä ollu oikiastaan vielä kunnolla nähny Oulua. Sain onneksi houkuteltua Karimin kävelylle, jotta ehittäis etes vähän nähä syksyistä kaupunkia ennenko pitäis taas lähtiä. Ennen pitkää päädyttiin ainolaan, ja yhtäkkiä Karim olikin jo kiivennyt omenapuuhun.



Saatiin aikamoinen saalis! Vaikka keltaisten omppujen piti olla vielä tosi kitkeriä ja pahoja, kyllä nuo ainaki meikäläiselle maistui. Vinkiksi vaan kaikille oululaisille: jos että jaksa torilta käyä kotimaisia omppuja ostamassa, ilmaiseksi saa ainolan puiston omenapuista, kunhan uskaltaa vähän leikkiä apinaa! Saatiin noista hyvä aamiainen, eikä lapsiperheiden paheksuvat katseetkaan häirinny. Minä ainakin oon sitä mieltä että jokamiehenoikeus pätee kaupungin puiston omenapuihin siinä missä pitäjien metsänraittien mustikkamättäisiin. Ja jos olen väärässä, toivottavasti kukaan ei korjaa.



Tämän jälkeen mulle on ihan sama mitä sanotta mutta meikästä Oulu on Suomen paras kaupunki!

Tunnisteet:

1 kommenttia:

5. syyskuuta 2011 klo 20.58 , Blogger Laura kirjoitti...

Meikästäki!

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu