Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Melekoset messut..

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Melekoset messut..


Helsinki-Vantaan lentokentältä moro! Oli aikasta makija herätys tuossa 2:20 ja vajaan kolmen tunnin yöunien jälkeen oliki sitte noustava ylös. Ei väsyttäny kyllä yhtään mutta voin kertoa että paleli ja on kyllä edelleen melko kylmä. Sitä kun on näköjään tottunu nukkumaan riittävästi niin keho vetelee säästöliekillä kun ei saa tarpeeksi unta. No, pienet on onneksi murheet.

Viikonloppu meni makijasti ja oli kiva käydä pitkästä aikaa entisillä kotihuudeilla. Piipahdin perjantaina matkamessuilla, ja siellä oli meleko tyhyjää. Kävin ammattilaispäivien aikaan, eli ennen kahtatoista millon se suurin ryysis ei ollu vielä lähelläkään. Siitä syystä siellä ei oikeastaan ollu vielä mitän ohjelmaa ja rauhassa sai ainakin kierrellä. Kiersinkin messualueen varmaan pariin kertaan pysähtymättä varmaan ollenkaan, sillä en löytäny kauheesti mitään mielenkiintoista. Eli sama homma ku pari edellistä kertaa, oon tosi mielissään messuista ko ne on tulossa, hankin lipun etukäteen (tällä kertaa oli tuplavarmistus ja mulla oli kaks erilaista lippua sinne...) ja meen mielissäni paikalle, sitte poistun sieltä vähän pettyneenä koska mitään ei messuista jäänyt käteen. Kova on yritys, mutta ehkä oon vaan huono messukävijä.



Kaheltatoista olis alkanu Mondon lavalla meiningit ja siellä olis ollu tosi monta mielenkiintoista matkakirjailijaa jakamassa vinkkejään, mutta koska olin tuolla jo kymmenen maissa en millään jaksanu ootella sitä paria tuntia aivan sitä varten, varsinkaan ku mulla suurin osa mondon matkaoppaista löytyy kirjahyllystä. Mutta tulipahan käytyä messuilla!

Olin varannu mun tiukkaan aikatauluun messuja varten neljä tuntia, ja kun selevisin sieltä puolessa tunnissa oli mulla sitten yhtäkkiä aivan hulluna aikaa! Kiertelin pitkin stadia ja en keksiny oikeen mitään tekemistä, niin painelin metron kautta Herttoniemeen ja Marimekon tehtaanmyymälään. Koska mun laukku paino sata grammaa yli jo kotoa lähtiessä, kipaisin kankaita pursuilevan ostoskassin kans hertsikan postiin ja lähetin itelleni paketin, onpahan ylläreitä oottamassa ko meen kotia!

Perjantai oliki sitte nopiaa täynnä vanhoja kavereita, lasipalatsin kahviloita (kuljeskelin päästä toiseen päähän, kahvilasta kahvilaan) ja hurjaa luistelua Viikissä. Ja tietty ravintolakokin laittamaa makoisaa iltapalaa, kiitos vaan hosteille! :)


Lauantai menikin sitten melko nopeasti vaan Päivin kans hengaillessa pitkin Helsinkiä. Nyt tosiaan oottelen että pääsisin koneeseen, 40 minuutin päästä pitäis alkaa boarding. Sitte vaan villahuivi tiukalle ja unta palloon, ja toivottavasti heräilen vasta neljän tunnin päästä Barcelonassa. Katellaan sitte sieltä, mikä meininki!

Kuvituksena vähän matkamessujen fiiliksiä!

Tunnisteet: ,

2 kommenttia:

22. tammikuuta 2012 klo 16.41 , Blogger aNNiKa kirjoitti...

Minäkin olin pettnyt matkamessuihin, eikä mitään jäänyt käteen. Ensimmäistä kertaa pääsin paikalle ja varmasti jää viimeiseksi. En ihan ymmärrä niiden hohtoa.
Ihanaa matkaa Barcelonaan! :)

 
22. tammikuuta 2012 klo 20.53 , Blogger Inka kirjoitti...

Annika: Kiitti!! :) Joo oon käyny kolme kertaa matkamessuilla ja ei oo vielä iskeny fanitus, ehkä se tulee sitten joskus, pitää yrittää kovasti. Eikö sitä ruuastaki sanota et 20 kertaa pitää maistaa ennenko alkaa tykätä (jos alkaa)...

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu