Meille tuli tänään tosi kivaa postia. Ensin katoin että jaa, image kustannukselta kirje, siellä on varmaan mun harjoittelusopimus (jota en oo siis lähettäny vielä allekirjoitettavaksi joten se ei olis voinu edes olla se missään tapauksessa!), mutta sitte huomasinki, että kirjekuoressa komeilee Karimin nimi. En millään tajunnu että miks ihmeessä Karim sais postia imagelta...

Sitten muisin että siellähän on Karimin tilaamat liput matkamessuille! Mondo jakaa 100 kpl lippuja matkamessuille, ja hihkasin Karimille että tilaa meille liput niin päästään yhessä viikonloppuna messuileen.
Jos haluat itsellesi liput, niin lähetä osoitteesi sähköpostilla osoitteeseen mondo@imagekustannus.fi, niin sieltä tulee liput paluupostilla, jos niitä on vielä jäljellä!

En oo koskaan aikaisemmin ollu matkamessuilla, joten nyt vähän jänskättää että mimmoinen tapahtuma se on. Oon siellä ilmeisesti suorittamassa harjottelua, tai niin mulle ainaki sanottiin että sinne hommiin. Että jos ne laittaa mut Mondon ständille (mikä on varmasti aika järkevää), niin tulkaa sanoon moro!
Toinen kiva posti tuli Thaimaasta asti!

Uusimmassa Mondossa oli pikkujuttu siitä, kun ranskalainen Airlines-merkki on alkanut valmistaa ja myydä lentoyhtiöiden laukkuja. Innostuin siitä heti ja surffasin
Airlinesin sivuille. Se oli kuitenki sen verran epämääräinen, että jätin tilailut sikseen.
Googlailin vähän aikaa ja löysin
inretron sivut, josta sitten tilasin itelleni suloisen Hawaiian airlinesin laukun.



En oo oikiastaan koskaan aiemmin tilannu mitään ulkomailta, ja olin yllättyny miten helppoa ja nopeaa se oli. Alunperin luulin, että laukku tilataan Englannista, mutta kirje sanoi että Thailand, joten kai se on pakko uskoa. Lähetyksessä ei menny ku pari viikkoa, joten se oli kätevä!
Nyt mahtuu järkkäriki messiin, jes!
Tunnisteet: matkamessut, mondo