Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Rantagrillailua Nallikarissa

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

torstai 28. kesäkuuta 2012

Rantagrillailua Nallikarissa


Sunnuntaiaamuna koitti se hetki, mitä olin odottanut varmaan viime elokuusta asti, nimittäin grillailua! En oo päässy aikaisemmin vielä tänä kesänä kunnolla grillaileen, joten olin melko innoissani, kun pakattiin aikaisen kotiinpaluun mahdollistamana grillikassia ja suunnattiin kohti Nallikarin rantaa. Sää oli melko tuulinen täällä keskustassa, joten vähän epäiltiin kannattaako rantaan edes lähteä, mutta onneksi mentiin, sillä samalla lailla olivat ajatelleet muutkin ja rantsu oli melkein tyhyjä!

Aseteltiin mukaan ottamamme kirkuvanvihreä pallogrilli paikalleen, ja grillailla pärräyteltiin siinä jokunen tunti. Saatiin olla heinikossa melko rauhassa, ja kaiken hyvän lisäksi aurinkokin iski paistamaan niin, että viltillä tarkeni hetken jopa bikineillä. Jes, viimein niitä kunnon kesäilmoja!



Sapuska oli taas vaihteeksi vaatimattomasti maailman parasta. Tottahan se on, että ulkona kaikki maistuu paljon paremmalta, mutta uskon että myös sisällä syötynä tuo lautanen nousis kevyesti topkymppiin. Jospa nämä kelit tästä pikkuhiljaa paranis, niin pääsis kunnolla kesäileen. Tai no, oon päättäny että viimeistään heinäkuun 13.päivä, kun mulla alkaa loma, alkaa myös se kuukauden mittainen auringonpaiste. Että sitä odotellessa!

Joko muut on löytäny tämän kesän superlempparigrilliherkut? Minä olen.

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu