Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Silkkisiä pelikaaneja

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Silkkisiä pelikaaneja


Mulla on ollut tänään ja eilen uskomaton ompeluvimma, ja oon saanu paitsi tehtyä uusia juttuja, myös muokattua muutamia vanhoja juttuja. Eilen ommella tärräytin hameen viime kesänä ostetusta (ja melkein pilalle leikellystä) mekkokankaasta ja samasta pussista löytyneestä riemunkirjavasta kukkakankaasta tein kangaskassin. Tänään taas pätkäisin isoiksi lörähtäneistä housuista shortsit, pienensin yhtä hametta ja ompelin pelikaanikuvioisen silkkitopin! Aika valtava määrä, varsinkin kun viime aikoina mua ei oo juuri ompelukoneen ääressä istuminen kiinnostanut.

Tuo pelikaanipaita on kyllä mun suokkari! Oon pitkään miettiny kokeilevani millaista silkin ompelu ja leikkaaminen on, ja nyt ymmärrän, että touhua kyllä kannatti harkita. Liukas ja kallis materiaali vaatii nimittäin aika tarkkaa kättä ja suunnitelmallisuutta, mitä mulla ei ole kumpaakaan. Siksi tästäkin topista tuli vähän sinne päin, kun leikkasin ensin ja suunnittelin vasta sitten, ja korjailin vähän vielä jälkeenpäin, mutta siitä huolimatta ajattelin kantaa sitä ylpeänä. Näyttää hyvältä, jos kattoo tarpeeksi kaukaa!

Terveisin mummo-Inka!

Ps. Tykätkäähän archie gone lebanonista facebookissa, haluatta kuitenki!

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu